Medlemsansökning GKIK

Om du är intresserad av att gå med i GKIK Friidrott som aktiv eller medlem (tex förälder) behöver du fylla i ett antal uppgifter. När du skickat in dina uppgifter kommer du att få en bekräftelse via e-post med mer instruktioner. Ni fyller i eran dotters namn och sätter föräldrar som kontaktpersoner.

Notera: Vänligen läs igenom dokumentet Välkommen till GKIK innan du lämnar en intresseanmälan nedan. Här har vi försökt att samla svaren på de flesta vanliga frågorna och vilka förväntningar som ligger på oss föräldrar och aktiva.

Fyll i ALLA fälten nedan och glöm inte att avsluta med att klicka på knappen "Skicka" längst ner.

OBS! GKIK tillämpar turordning, vilket innebär att du i och med denna registrering hamnar på turordningslistan. Förtur kan ske om du som förälder är beredd på att stödja föreningen så som tex hjälptränare och/eller annan aktiv roll (arbeta i någon av GKIK:s arbetsgrupper)  i föreningen. Ange detta i fältet "kommentarsfält".

Välkommen !
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -